Dette er en leder. Den er skrevet af et medlem af vores lederpanel og udtrykker Fyns Amts Avis' holdning. Dette er en leder. Den er skrevet af et medlem af vores lederpanel og udtrykker Fyns Amts Avis' holdning. Debat Farvel til børnene n Storhospitaler, der samler ekspertisen på et sted og dermed redder liv, helbred og førlighed giver god mening. Men storskoler, der smider en masse børn sammen for at lære dem at læse og regne, synes ikke at være den optimale løsning på gode læresteder. Og da slet ikke en god plan for udkantsområderne, der har mere end svært ved at holde på børnefamilierne. Yderområderne er ganske enkelt ved at udvikle sig til rene bosteder for pensionister og pendlere. - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 26 jan. 2010 kl. 12:00 Annonce Ærø Politikere skal diskutere færger til 1,5 milliarder kroner Svendborg For abonnenter Skoleleder i flyverskjul? - Hvor er du henne, Bettina? Svendborg Betinget dom for vold mod ekskone Svendborg Thomas smider præstekjolen til fordel for satiren: - Jeg kommer til at savne sognet Faaborg-Midtfyn For abonnenter Jeanette og Anders forhandler allerede to bilmærker: Nu får de et tredje Øjeblikket der ændrede mig Stjernekokken Pasfall fik sin første chance som 14-årig: Her er bestillingen, han aldrig glemmer Langeland For abonnenter Bo kom hjem fra jul til en lækket olietank: - Jeg håber, prisen ender under en million Svendborg Ugens mest læste: Byggeplaner og motorcykelræs Svendborg Noah og Lukas købte spontant en båd og sejlede den til Svendborg: Nu vil de sejle verden rundt Faaborg-Midtfyn Uddeler stopper i SuperBrugsen - og en ny kommer til: - Det er vemodigt at skulle sige farvel Annonce Svendborg Hvad koster 11 kilo hash i Stenstrup? 10 måneder i brummen Svendborg For abonnenter Så lidt skal du give for at overtage Rasmus: Alligevel har ingen slået til Sport Hård skæbne ramte Middelfart: Så tæt på var forløsningen Svendborg Svendborg-instruktør inviterer til premiere på dokumentar om Aphaca Annonce Svendborg Faneoptog samlede generationer: - Det er vigtigt, vi bakker op om det, for ellers smuldrer det Langeland Debat: Østergades bagside Svendborg Efterskole skifter forstander: - Det er helt udramatisk Svendborg Virksomheder inviteres på hotel: Skal hjælpe unge ind i job og uddannelse Svendborg Ramt af bil på havnen: 81-årig overså cyklist Annonce
Faaborg-Midtfyn For abonnenter Jeanette og Anders forhandler allerede to bilmærker: Nu får de et tredje
Øjeblikket der ændrede mig Stjernekokken Pasfall fik sin første chance som 14-årig: Her er bestillingen, han aldrig glemmer
Langeland For abonnenter Bo kom hjem fra jul til en lækket olietank: - Jeg håber, prisen ender under en million
Svendborg Noah og Lukas købte spontant en båd og sejlede den til Svendborg: Nu vil de sejle verden rundt
Faaborg-Midtfyn Uddeler stopper i SuperBrugsen - og en ny kommer til: - Det er vemodigt at skulle sige farvel
Svendborg Faneoptog samlede generationer: - Det er vigtigt, vi bakker op om det, for ellers smuldrer det