Gå til indhold
Annonce
Svendborg

Pølsevogn tilbage på Centrumpladsen

Det er med et par overraskelser i den ellers klassiske pølsevognsmenu, at grillvognen rykker ind på Centrumpladsen i Svendborg.
Det er Emma Stinne Engstrøm (th) fra Høje Bøge Mad, der står bag den nye pølsevogn, hvor Gitte Rasmussen (tv) til dagligt kommer til at være den, der skal stå bag disken. Foto: Anders Røjgaard Fly
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce