Gå til indhold
Annonce
Svendborg For abonnenter

Jordemoder forarget over ubrugte penge

Region Syddanmark har besluttet ikke at gøre brug af 7,5 millioner kroner til fødeafdelingerne, som staten ellers har bevilget. "Fuldstændig uacceptabelt", lyder det fra kredsformand for de syddanske jordemødre

Birgitte Valeur, kredsformand for jordemødrene i Region Syddanmark, er jordemoder og tillidsrepræsentant på Svendborg Sygehus. Arkivfoto: Tim K. Jensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce