Gå til indhold
Annonce
Svendborg For abonnenter

Glæde over ”Danmarks bedste tandklinik”

Der var stor glæde, da der i går blev taget første borestik til ny tandklinik, som ifølge borgmesteren bliver Danmarks bedste

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce