Gå til indhold
Annonce
Svendborg

Fire-årig gik i byen

En lille dreng blev til morgen fundet gående på gaden blandt fulde unge på vej hjem fra byen i Svendborg. Drengen var stukket af fra sin babysitter.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce