Gå til indhold
Annonce
Svendborg For abonnenter

Et forkælet sted at dø

Ro, fred og skønhed er det første, man fornemmer, når man træder indenfor på Hospice Sydfyn, der indvies i morgen

De patienter, der får lov at dø her, får livsnydelsen med til det sidste

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce