Gå til indhold
Annonce
Svendborg

Eks-minister mester i bridge

Tidligere udenrigsminister Niels Helveg Petersen vandt turnering til bridgefestival, som foregår i Svendborg i disse dage

Niels Helveg Petersen er kendt for sine mange år som udenrigsminister og både formand og fremtrædende medlem af Radikale Venstre på Christiansborg. Han er dog også en habil bridgespiller, og kunne hive 350 kroner hjem fra bridgefestivalen i Svendborg. Polfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce