Gå til indhold
Annonce
Svendborg For abonnenter

Alarmen gik efter blot 90 sekunder

Det var reddere med hang til håndbold, der vandt retten til fjernbetjeningen på Falckstationen i Svendborg, men for nogle blev det en kort fornøjelse

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce