Gå til indhold
Annonce
Øhavet

- Op til biskoppen

  • FØLGER PROCEDUREN:
Valgbestyrelse har ikek prøvet noget lignende før
- Listerne er indleveret, og så går vi videre i proceduren. Men det er da ganske mærkeligt. Vi kan kun forholde os til det, vi har liggende på bordet. Vi ta?r bestik efter som det kommer, siger Kjeld Madsen (til venstre), formand for valgbestyrelsen. De to andre i valgbestyrelsen er Annika Viulm og Bo Lindegaard. Foto: Birger Vogelius
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce