Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

V-afhopper sendt ud af VU

Andreas Møller fik besked på at gå selv eller blive smidt ud af Venstres Ungdom i Faaborg-Midtfyn i maj og undlod efterfølgende at melde sig ind i Venstre

Andreas Møller blev ifølge VU-formanden stillet et ultimatum i maj: Gå eller bliv smidt ud af VU. Arkivfoto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce