Gå til indhold
Annonce
forside

Utryg bilist efterlyser vejstriber

Der mangler vejstriber på Faaborg Midtfyn Kommunes mindre veje, mener Lars Bennedbæk. Han var tæt på at ryge i grøften, fordi vejen var svær at se.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce