Gå til indhold
Annonce
forside

Posten syltes i Odense

Post Danmark har diskret indført post hveranden dag for 10.000 borgere. Årsagen er stort sygefravær blandt medarbejderne.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce