Gå til indhold
Annonce
forside

Østergaard tilfreds med efteråret

FC Københavns bestyrelsesformand, Flemming Østergaard, gjorde status over efterårssæson, hvor alle mål blev indfriet. Men der var også enkelte svipsere.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce