Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

Genbrug i bedste sendetid

Både DR og TV 2 har genoplivet gamle programmer for at få succes på ny, men det er aldrig lykkedes helt. Alligevel vil DR nu prøve igen med ”Husk lige tandbørsten”

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce