Gå til indhold
Annonce
forside For abonnenter

Borgmester går efter selvpromovering

Det næste ønske, borgmester Bo Andersen har, er vel at erstatte Erik Eriksen på Torvet i Ringe, skriver læserbrevs-skribent Stig Holm-Madsen. arkivfoto:robert wengler
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce