Debat Vi rykker sammen n En gruppe borgere i Gudbjerg har startet en proces, hvor de sammen med deres medborgere vil samle ideer og visioner for områdets udvikling. Formålet er at medvirke til at fastholde og udvikle lokalområdet som et attraktivt sted at bo og bosætte sig. Det første skib er allerede sat i søen. En gruppe aktive borgere er langt med planer om forskønnelse af gadekæret. - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 28 aug. 2008 kl. 12:00 Annonce Ærø Maritim Marstal-virksomhed solgt: - Du kender jo ikke min dåbsattest Svendborg Erhvervsnyt fra Svendborg: Sushi-duo tjente millioner, og tandlæge halverede overskuddet Svendborg Skanlux-direktør vil i dialog med lundeborgerne - borgerforening tvivler hans på motiv Svendborg Skanlux entrerer med Michelin-kok i Lundeborg Faaborg-Midtfyn Bestsellerforfatter afslutter sin store udvandrerfortælling Faaborg-Midtfyn Nedrivning er lige op over: Det er nok for sent, hvis nogen vil forsøge at redde ikonisk vartegn Ærø Alfredsens advokat: - Jeg har aldrig oplevet noget lignende Ærø Ærø-politiker rejser hård kritik mod Fyns Politi i lækagesag: - Det er fuldstændig disproportionalt Svendborg Camilla starter mødregruppe om skolevægring: Voldsomt ensomt at have et barn der ikke går i skole Svendborg Muldyr napper blues-pris ved Danish Music Award Annonce Langeland Hele Bagenkop står sammen om Knæk Cancer Svendborg Michael kørte 102 år gammel familievirksomhed i afgrunden: - Det er skamfuldt Svendborg 26-årige Astrid overtager gård til 15 millioner: - Hvis du ikke køber den, gør jeg Ærø Erhvervsnyt fra Ærø: Nyt rekord-minus i familiefirma, og Bent "Cement" er ikke helt tilfreds Annonce Svendborg Erhvervsmanden Mads Kjær solgte aktier for spotpris: Tabte 27 millioner kroner Svendborg Ungdomskor går på jagt efter nye stemmer Sport For abonnenter SfB-Oure FA vandt over Horsens fS: - sådan forløb kampen Svendborg Ugens mest læste: Festivalen lukker og tyvene stjal musikken Svendborg Kammeraterne frygtede at 17-årig dreng var druknet Annonce
Faaborg-Midtfyn Nedrivning er lige op over: Det er nok for sent, hvis nogen vil forsøge at redde ikonisk vartegn
Ærø Ærø-politiker rejser hård kritik mod Fyns Politi i lækagesag: - Det er fuldstændig disproportionalt
Svendborg Camilla starter mødregruppe om skolevægring: Voldsomt ensomt at have et barn der ikke går i skole