Debat Nej til hooliganisme n Hooliganismen er en skamplet på idrætten. Bøller og andre uromagere benytter en folkemængde til at skjule sig i efter at have forstyrret den offentlige orden med overfald på og slagsmål med ofte fingerede modstandere. Desuden går det ofte ud over såvel offentlig som privat ejendom, når de uorganiserede fans drager til og fra vigtige kampe. - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 26 jul. 2008 kl. 08:00 Troels Christensen, MF, Venstre, idrætsordfører og medlem af Retsudvalget Annonce Svendborg For abonnenter Nyt liv på Klosterplads: Lisbeth åbner Retrobutik til sommer Svendborg For abonnenter SEF forventede overskud, men tabte 27 millioner: - Der er behov for forandring Svendborg Sydfynsk grandprix-stjerne rykker ind i Tivoli Svendborg Weekendvejret: Nu sommerdages det, brødre Svendborg For abonnenter Lille jubilæum i retten: 10. dom til 34-årig Langeland For abonnenter Radikale får ny formand - trængte til fornyelse Svendborg For abonnenter Ny restaurant åbner i Frederiksgade: - Jeg har tænkt på det i flere måneder Det skete for mig For abonnenter Kathrine planlagde hemmeligt bryllup foran 12.792 mennesker: - Alt andet forsvandt Ærø For abonnenter Ny højskole på vej på Ærø: Kendte profiler står bag Sport For abonnenter KRFK satte tingene på plads mod Tved BK Annonce Faaborg-Midtfyn Politiet efterlyser ældre mand: Leder med flere patruljer Svendborg Fynsk politiker hudflettes i avis: Anklages for at lyve Ærø For abonnenter Fra Kina til Marstal: Kunstværk får fast plads på HF Svendborg For abonnenter Bøde for at bruge gps under kørslen Annonce Langeland For abonnenter Ronney har lavet mad for Dronning Margrethe: Nu åbner han ny isbutik i Rudkøbing Faaborg-Midtfyn Nyt liv i tidligere brillebutik: Det hedder sådan, fordi de er syv, der står bag det Faaborg-Midtfyn For abonnenter Hun overtager fars livsværk: - Det er angstprovokerende – men jeg er klar Faaborg-Midtfyn For abonnenter Annika kan besvime når som helst, men kommunen siger nej til faste hjælpere: - Det er omsorgssvigt Svendborg Stærkt år for Rasmus Brohave: Fordobler sin indtjening Annonce
Svendborg For abonnenter SEF forventede overskud, men tabte 27 millioner: - Der er behov for forandring
Det skete for mig For abonnenter Kathrine planlagde hemmeligt bryllup foran 12.792 mennesker: - Alt andet forsvandt
Langeland For abonnenter Ronney har lavet mad for Dronning Margrethe: Nu åbner han ny isbutik i Rudkøbing
Faaborg-Midtfyn For abonnenter Hun overtager fars livsværk: - Det er angstprovokerende – men jeg er klar
Faaborg-Midtfyn For abonnenter Annika kan besvime når som helst, men kommunen siger nej til faste hjælpere: - Det er omsorgssvigt