Gå til indhold
Annonce
Debat

Lokaldebat: Regnskabets time

Jeg tror, at det er absolut nødvendigt med et nyt og bredere flertal i kommunalbestyrelsen, således at flere langelændere reelt kan få indflydelse på de store forandringer, som nu skal ske. Endvidere er det tydeligt, at det vil være sundt for alle med nye tanker og ideer omkring bordet, skriver Bo C. Nissen blandt andet i dette læserbrev. Arkivfoto: Birger Vogelius
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce