Debat En Smiley n Jeg har fået en sur Smiley. Af min kone. Ikke fordi jeg har glemt at gå i bad. Næh, bare fordi jeg havde tænkt mig at skrive lidt om nogle af vore ledende politikeres dømmekraft. F.eks. om Thor Pedersen, der idag har landets mest ærefulde stilling, formand for folketinget. Jeg husker, at han i sin tid som direktør for Jysk Rengøring var blandet ind i Brixtoftes Farum-sag, og på et tidspunkt havde han glemt reglerne om bopælspligt og fik derved del i EU's hektarstøtte. Eller vores nuværende finansminister Lars Løkke Rasmussen, der gennem årene har smidt lidt rigeligt om sig med bilag. - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 01 jul. 2008 kl. 12:00 Annonce Langeland For abonnenter Ny beslutning om børnesagerne: - Jeg er ved at boble over af glæde og taknemmelighed Svendborg For abonnenter 10-årig bad selv om at slippe væk fra Ørkildskolen: Forældre angriber skoleleder Svendborg Ulrik Bremholm i retten i gammel sag om halt gris GOG For abonnenter GOG stod på kanten af fiasko - nu er semifinalen tæt på: - Vi ved, det kræver nogle ekstra procenter Svendborg Mindeord: Jens Aage Svenstrup var en stor personlighed Langeland Tyve brød ind i lade og stjal for 20.000 kroner Svendborg Rektor reagerer på formands pludselige dødsfald: - En trist, trist, trist dag Svendborg For abonnenter Røgskader lukker dele af rådhus efter nattebrand: - Skaderne kunne have været langt mere alvorlige Svendborg For abonnenter Ville give millionhjælp til Skårup, men afviser Ørkildskolen: - Det er en helt anden situation Sådan mødtes vi For abonnenter Gæster flirtede med Anne, mens kæresten Lucas stod ved siden af: - Vi har aldrig kysset på arbejdet Annonce Langeland Traktor og bil stødte sammen på Siø Langeland Brand på Langelands Kommunes rådhus GOG Jacobsen holder fast i to GOG-profiler - og to kommende GOG'ere Svendborg Nev og kradsede sig til en tur i fængsel Annonce Svendborg For abonnenter Rema vil flytte forretning: Butik er markant udfordret af konkurrence Faaborg-Midtfyn For abonnenter Sikken fest vi har haft: Ny besøgsrekord - især ét nyt tiltag blev et kæmpehit Ærø Mindeord: Vi så op til tante Allis for hendes styrke i modgang Svendborg Debat: Hvem betaler for skaden på skolen? Svendborg GOG henter guld og sølv ved DM: - Vi er lidt ærgerlige Annonce
Langeland For abonnenter Ny beslutning om børnesagerne: - Jeg er ved at boble over af glæde og taknemmelighed
Svendborg For abonnenter 10-årig bad selv om at slippe væk fra Ørkildskolen: Forældre angriber skoleleder
GOG For abonnenter GOG stod på kanten af fiasko - nu er semifinalen tæt på: - Vi ved, det kræver nogle ekstra procenter
Svendborg For abonnenter Røgskader lukker dele af rådhus efter nattebrand: - Skaderne kunne have været langt mere alvorlige
Svendborg For abonnenter Ville give millionhjælp til Skårup, men afviser Ørkildskolen: - Det er en helt anden situation
Sådan mødtes vi For abonnenter Gæster flirtede med Anne, mens kæresten Lucas stod ved siden af: - Vi har aldrig kysset på arbejdet
Faaborg-Midtfyn For abonnenter Sikken fest vi har haft: Ny besøgsrekord - især ét nyt tiltag blev et kæmpehit