Debat For abonnenter 5240 Odense NØ Som barn skammede jeg mig, når jeg skulle fortælle, hvor jeg boede, fordi jeg følte mig stemplet med det samme. Nu skammer jeg mig ikke længer over adressen, men over dem, der fremturer med deres fordomme uden det mindste kendskab til bydelen. - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 23 nov. 2003 kl. 01:00 Nina Dyrhoff Nyegaard Annonce Svendborg - Opbakningen er helt uændret: Formand støtter forstander trods klage fra 75 studerende Svendborg Erhvervsnyt fra Svendborg: Isbutikker vandt frem, og biograf havde millionoverskud Svendborg Handlede i delvist nødværge: Dom i sag om halsgreb og knytnæveslag Svendborg Kontorfællesskab blev kaldt en døgnflue: - Pludselig står vi også til hinandens fødselsdage Faaborg-Midtfyn Ugen starter varmt: Men hedebølgen har sluppet sit tag i Fyn Svendborg Klumme: Sommer over Sydfyn Langeland Jack kritiserer kommunen for at sove i timen: Ulovlig beboelse i fem år på Dageløkke Kro Svendborg Støvet sag fra Bowl'n Fun i retten: To mænd får undtagelsesvist betinget straf for vold Svendborg Slut efter 48 år: Jordbærbod lukker på grund af tyverier Svendborg Flere meldinger om brand i nat: Vagtchefen har en hovedmistænkt Annonce Svendborg Nyhedsquiz: Hvad kan du huske fra ugens nyheder? Langeland Philip fik at vide, at han ikke kunne blive til noget: Så landede han på en skole, der forstod ham Sydfyn Ugens sydfynske bolighandler Svendborg Agathe rejste i sin fars fodspor til Trump-land: - Jeg kom hjem og blev glad for at være dansker Annonce Svendborg Flere stopper i omstridt menighedsråd: - Der skal nye kræfter til Faaborg-Midtfyn For abonnenter Svindlede for millionbeløb, men slipper for fængsel: Idømt massiv bøde og advarsel om udvisning Byliv Eventyreren og den lille café på Bagenkop Havn Sydfyn 30-årig far dømt for at slå både mor og datter: I retten afviste moderen anklagen Ærø Afdød restauratørs idé lever videre på Landbogaarden: - Vi ønsker ikke bare at servere mad Annonce
Svendborg Kontorfællesskab blev kaldt en døgnflue: - Pludselig står vi også til hinandens fødselsdage
Langeland Philip fik at vide, at han ikke kunne blive til noget: Så landede han på en skole, der forstod ham
Svendborg Agathe rejste i sin fars fodspor til Trump-land: - Jeg kom hjem og blev glad for at være dansker
Faaborg-Midtfyn For abonnenter Svindlede for millionbeløb, men slipper for fængsel: Idømt massiv bøde og advarsel om udvisning