Annoncørbetalt indhold

Vi sætter handling bag MUS-samtalerne

Virksomhedskonsulent Henrik Pabst ser det som sin fornemste opgave, at afklare virksomhedens medarbejdere, så de får det helt rigtige efteruddannelsesforløb.

På Tietgen KompetenceCenter har vi stor fokus på, at samarbejde med virksomhederne om at strukturere uddannelsesplanlægningen. Efteruddannelse skal både tænkes ind i virksomhedens strategi og så skal det passe ind, så der er tid til at undvære medarbejderne, mens de er på kursus.

”Vi ser os selv, som virksomhedernes eksterne HR-partner i forhold til planlægge uddannelse for den enkelte medarbejder, så det har relevans og er på det rigtige niveau”, siger virksomhedskonsulent Henrik Pabst og fortsætter, ”Vi er både konsulenter og vejledere. For os handler det om at skabe tryghed omkring valg af uddannelse”.

Målrettet og individuel uddannelsesplan

Sammen med sine kolleger tilbyder han, at afklare den enkelte medarbejder ud fra de jobfunktioner vedkommende har i virksomheden. Inden Henrik Pabst tager de individuelle samtaler med medarbejderne, har de udfyldt en job- og kompetenceprofil. Er der nogle gråzoner i deres kompetencer, foreslår han en plan for, hvilke kurser der vil kunne løfte medarbejderens kompetencer til et højere niveau.

”En anden fordel ved at indgå i et samarbejde med os er, at konsulenten har kendskab til de finansieringsmuligheder, der eksisterer. For eksempel er der rigtig gode muligheder for at få støtte til efteruddannelse gennem kompetencefondene, der er oprettet i forbindelse med en række overenskomstaftaler”, forklarer Henrik Pabst.

Annonce

Kontakt

Hvis I overvejer efteruddannelse af jeres medarbejdere, er det altid gratis at kontakte virksomhedskonsulenterne på Tietgen KompetenceCenter for at høre mere om jeres muligheder.

Henrik Pabst, virksomhedskonsulent
tlf. direkte 65 45 25 59 mobil 21 12 56 75 mail hpab@tietgen.dk

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.