Annoncørbetalt indhold

Sådan kan du forøge eksponeringen af din virksomhed

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Er du virksomhedsejer og føler du en mangel på eksponering og genkendelse? Eller føler du ikke at du når din ønskede målgruppe?Her er der samlet en række tips, du til fordel kan finde nyttige til yderligere at styrke eksponeringen af din virksomhed.

De sociale medier 

Annonce

En nem måde at nå sin målgruppe på er gennem de sociale medier. 77% af den danske befolkning er aktive på et socialt medie. De sociale medier er altså vejen frem, hvis man i dag vil drive en virksomhed. Derudover er det nemt at række ud og fange sin ønskede målgruppe. Instagram er et medie som er blevet ekstremt populært - også for virksomheder. App'en tilbyder muligheden for virksomhedsprofiler. På den måde får du adgang til en række specielle features. Blandt andet muligheden for indblik i dine følgere og hvordan dine opslag modtages, samt muligheden for promoveringer.

På Instagram kan du nemt uploade billeder af dit arbejde, samt interagere med dine følgere og kunder. Vær synlig og skab kontakt til din ønskede målgruppe.

Logoer øger genkendelsen

Et logo er især vigtigt i forhold til genkendelse og synlighed af din virksomhed. Mange har svært ved at huske virksomhedsnavne, men kan nemt genkende logoer og dermed skabe forbindelse til virksomheden. Med et logo kan du eksponere din virksomhed med merchandise med tryk - en let mulighed for eksponering. Det kan være alt fra t-shirts, caps, nøgleringe eller sågar termoflasker med tryk. På den måde bliver folk mindet om din virksomhed, hver gang de ser deres merchandise. Samtidig eksponerer de deres omgivelser med dit logo

Det er vigtigt at skabe et logo som passer til din branche eller den service du tilbyder. Er det indenfor detailbranchen eller catering, kan du til fordel vise dette i dit logo og på den måde skabe en lettere forbindelse og genkendelse mellem logo, branche og virksomhed.

Digital markedsføring 

Udover at være synlig på de sociale medier, kan du til fordel gøre brug af ads på Facebook, Google og selvfølgelig Instagram som tidligere nævnt. På denne måde bliver flere personer eksponeret for din virksomhed, som måske ikke selv ville have fundet den.

Online annoncering er netop optimalt for virksomheder som ønsker at udvide deres målgruppe og forøge eksponeringen. Det handler om at ramme den ønskede målgruppe hvor den befinder sig, hvilket i dag er på de sociale medier - specielt Facebook og Instagram.

På grund af pandemien tilbringer vi alle mere tiden indendørs foran en skærm. Det er derfor en optimal mulighed for at udnytte disse tider, hvor især virksomheder er hårdt ramte i forhold til kunder, opgaver og eksponering.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.