Annoncørbetalt indhold

Sådan finder du et seriøst webbureau

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Er du virksomhedsejer eller har du bare et lille enkeltmandsfirma og er du på udkig efter en dygtig og seriøs, digital samarbejdspartner, der kan hjælpe din forretning videre til det næste niveau? Så er det godt at vide hvad man skal kigge efter. Digital markedsføringsbranchen har de seneste år, fået et lidt plettet ry, fordi mange svindlere har oprettet bureauer og brugt dem til at binde deres kunder til dyre abonnementer og derved tjent en masse penge på uskyldige mennesker. Vil du vide hvad der kendetegner et godt bureau og hvordan du finder det? Så læs med i denne artikel.

Hvad kendetegner et godt bureau?

Annonce

Når man skal finde et digitalt bureau som man kan arbejde sammen med, så er det vigtigt at bureauet er fuldstændigt gennemsigtige. Det vil sige at du som kunde, ved præcist hvad du får og til en fast pris. Det betyder også, at bureauet kan fremvise deres tidligere resultater, samt kunder de har arbejdet for og på den måde dokumentere deres evner og resultater. Et godt bureau er ikke tilfreds, før du er tilfreds ligesom de er fleksible og til at tale med, når det kommer til eventuelle ændringer eller problemer.

Sådan finder du et godt bureau

Når du nu ved hvad der kendetegner et godt bureau, så er det bare med at gå i gang med at finde forskellige bureauer som du kan undersøge, om de lever op til de ovennævnte kriterier. Du kan f.eks. bruge Google til at finde nogle forskellige bureauer, som du efterfølgende kigger nærmere på. Et bureau som f.eks. Adtention webbureau, er et godt eksempel på hvad man bør kigge efter, når man søger et digitalt bureau, der kan hjælpe en med at tage sit firma til det næste niveau.

Få altid flere tilbud

Ligesom med alle andre serviceydelser, så er det en rigtig god idé at indhente flere tilbud fra forskellige firmaer, så man har noget at vælge imellem, ud fra de kriterier der vigtige for dig. Det kan f.eks. være pris, leveringstid, eller lokation, i tilfælde af at du foretrækker et bureau som du også kan tale med ansigt til ansigt. En anden måde du kan bruge de forskellige tilbud, er til at prøve at forhandle prisen. Det kan være af et firma har givet dig et rigtig godt tilbud, men måske ikke er i nærheden af dig, hvorimod det firma der er tættest på dig er dyrere. Hvis man er heldig, kan det være at de kan matche prisen, eller give en rabat.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.