Annoncørbetalt indhold

Pift mødet op med en spændende aktivitet

Uanset om vi taler om møder, kurser eller konferencer, så kan det være hårdt for deltagerne at bevare koncentrationen en hel dag igennem. Specielt kan tidsrummet lige efter frokost og et par timer frem være hårdt at komme igennem.

De timer kan faktisk gøres effektive og koncentrationen genskabes ved at bruge 10-15 min. på en leg eller aktivitet umiddelbart efter frokost der medfører lidt fysisk udfoldelse.

Der skal faktisk ganske lidt til. En hurtig ”powerwalk” der lige får pulsen op og hjernen til at slappe af, er faktisk nok til at kroppen er klar igen og koncentrationen tilbage.

Grin og interaktion indendørs

Det er ikke altid at vejret er til udendørs aktiviteter og fysisk udfoldelse. Men samme virkning kan sagtens skabes indendørs. Et godt grin, interaktion med andre mennesker i en fælles opgave – eller i konkurrence mod hinanden kan give fuldstændig samme resultat.

Derfor har Ledernes KonferenceCenter skabt ”legekasser” til fri afbenyttelse for kursister og mødedeltagere. Hver kasse indeholder en aktivitet, det kan være en opgave, en leg eller en konkurrence. Kassen er navngivet med aktiviteten og indeholder tydelig instruktion, så man er ”selvkørende” med aktiviteten, der typisk har en varighed af 10-15 min.

Annonce

En afbrydelse der betaler sig

Erfaringer viser, specielt ved møder med meget input, at en indlagt aktivitet, indendørs eller udendørs, giver et langt bedre resultat, tingene huskes bedre og deltagerne er langt mere motiverede. Det er helt op til den enkelte møde- og kursusleder om aktiviteten skal være programsat – eller om det skal komme som en overraskelse. En overraskelse ud overprogrammet kan faktisk være med til at få adrenalin niveauet op og gavnligt for resten af dagen.

Det er helt op til den mødeansvarlige at vurdere om mødet, kurset eller konferencen skal indeholde en aktivitet og om den skal være programsat eller ej – men prøv og se om det ikke betaler sig

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.