Annonce
Debat

Lokaldebat: Spar nu på læserbrevene, Gert Poul Christensen

Sushi-restauranten Yume i Ringe har været genstand for stor debat efter et læserbrev fra Gert Poul Christensen. Arkivfoto: Birgitte Carol Heiberg

Lokaldebat: Med en vis undren læser jeg Gert Poul Christensen’s to læserbreve med kritik af hans ene besøg i Ringe. Jeg studser også over en - måske - underbevidst kommentar "hvordan de to ældre asiatiske kvinder kommanderer rundt med personalet”. Det er jo en asiatisk restaurant.


Har man en dårlig oplevelse, kunne man starte med at snakke med firmaet i stedet for at kaste sig over tastaturet og klage.

Carl-Otto Ottosen


Vi har købt sushi hos Yume siden coronanedlunkningen en-to gange om måneden og tøver ikke med at kalde den femstjernet. I vores område har vi kun De Japanske Haver med tilsvarende kvalitet. Vi har aldrig haft de mindste problemer - også selvom en gang var forsinket pga. en brolukning - altid smidig og effektiv betjening med en smil (gennem masken), selv om de har travlt. Men måske har du ikke bemærket, at personalet havde travlt med ordrer til andre.

Men - min hovedpointe er nu en hel anden - har man en dårlig oplevelse, kunne man starte med at snakke med firmaet i stedet for at kaste sig over tastaturet og klage - selv om man får en klar besked fra Yume og f.eks. Peter Flint’s stille indspil.

Så spar lidt på læserbrevene.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Langeland

Fernisering i fire kunsttårne

Svendborg

Eksamensfri og karakterfri: Skolefolk vil åbne ny friskole i Tankefuld

Annonce