Annoncørbetalt indhold

Har din virksomheds brand brug for et boost? Overvej Facebook annonceringer

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Det kan nemt ske, at dit brand har brug for et spark bagi, så det kommer længere ud i æteren, hvor folk faktisk får det at se. Hertil er der kun én vej fremad: reklame, reklame, reklame. Det kan gøres på mange måder, men det er også helt sikkert, at det skal gøres online.

Alt foregår bare online nu om dage, og derfor giver det også god mening, at man sørger for at gøre sig synlig online. Det handler bare om, at finde ud af, hvordan man gør det på den mest effektive måde.

Annonce

Gør brug af annoncering – det betaler sig

Annoncer online kan ligge mange steder, hvor de gør godt for ens virksomhed. Det gør egentlig ikke den store forskel, om man har gøre med et lille, nystartet firma, eller om ens firma har eksisteret i mange år og efterhånden er rimelig stort. Alle kan bruge noget mere synlighed, når det kommer til deres produkt og deres brand.

Derfor er det godt, at have professionelle og finurlige annoncer til at ligge fremme på det store internet, så potentielle kunder kan falde over en, og hvad man har at byde på. Annoncerne kan ligge på alle mulige forskellige hjemmesider, hvorfra de udfører deres magi, så kundestrømmen forhåbentligt forstørres.

Annoncer hvor det batter – sociale medier

Når der snakkes online marketing, så er det umuligt at komme uden om de sociale medier. Der er bare så enorm en mængde folk, der bruger alle mulige forskellige sociale medier. Det betyder derfor også, at det næsten er en skam, hvis ens virksomhed ikke sørger for at gøre brug af det.

Selvfølgelig kan man gå efter et specifikt socialt medie, hvis man har viden om, at ens målgruppe især befinder sig der. I så falde ville det jo nærmest være spild ikke at benytte sig af muligheden. Man kan dog også sigte bredere.

Annoncer på Facebook

Facebook annoncering er en utroligt effektiv måde at få sit brand ud til potentielle kunder på. Det er fordi Facebook som socialt medie bare rækker så bredt ud, at man nærmest ikke kan skyde forbi sine kunder, hvis det er der, man annoncerer.

Så hvis man virkelig vil være synlig og give sin brand et spark bagi, så er det værd at overveje Facebook annoncering. Der er helt sikkert kunder der, så det er bare at få lavet nogle gode annoncer.

Husk på at Facebook er en dynamisk kanal, ligesom når man arbejder med andet online markedsføring, hvorfor det er essentielt at man løbende har fingeren på pulsen, for at forstå algoritmen og annonceringsmulighederne bedst.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.