Annoncørbetalt indhold

Gå ikke glip af Red Bull Cliff Diving World Series i København til sommer

Verdensturnéen inden for Cliff Diving når Danmark d. 22. juni. Her vil København og Den Kongelige Opera være den udvalgte lokation, som danner rammerne for konkurrencen. De tolv kvalificerede udspringere vil springe hele 27 meter ned i Københavns havn uden nogen form for beskyttelse. De har kun deres koncentration og kropskontrol. Udspringerne vil ramme vandet med op i mod 85 km i timen og dette vil være et spektakulært syn for tilskuerne, som for første gang kan opleve denne konkurrence i Danmark.

Kultur og Fritidsborgmester i Københavns Kommune, Pia Allerslev, udtaler: "Det er fantastisk at København som by, igen er i stand til at tiltrække interessante sportsbegivenheder, som tilfældet er med denne verdensomspændende udspringskonkurrence. Begivenheder som denne illustrerer byens rummelighed, vores unikke og badevenlige havnemiljø, med dansk arkitektur i form af Operaen i hjertet af selve begivenheden" (kilde: Redbull.dk/2013).

Dette tilslutter Lars Vallentin Christensen, Director, Sport Events hos Wonderful Copenhagen sig og fremhæver at Red Bull Cliff Diving World Series vil blive et af årets største sportsbegivenheder i København.

Nedenfor kan ses en video af Red Bull Soul Flyers, som springer ud fra klipper i Norge. Vil du se endnu flere adrenalinudløsende videoer kan du se dem her: http://givesyouwings.redbull.com/da-dk/

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.