Annoncørbetalt indhold

Forenkling af rekrutteringsprocesser

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Driver du virksomhed? Så kender du formentlig også til hvor krævende ansættelsesprocesser kan være. Der findes heldigvis en række måder hvorpå du kan forenkle det en smule. Læs med herunder, hvor vi kommer med vores bedste råd og gode tips.


Annonce

Interim management

Har du før hørt om interim management? Det er en løsning, som er anbefalelsesværdig til dig, der ønsker en let, hurtig og overskuelig ansættelsesproces af en ny manager. De fleste virksomhedsejere har prøvet at stå i en akut situation, hvor der er behov for en ny ansat – fx med ledererfaring.


Men det kan tage lang tid at skulle ansætte, og det er ikke altid at man har den rette tid og ressourcer til dette. Og her er det altså interim management kommer ind i billedet. Her kan du lave en fleksibel aftale, hvor du kun betaler for de timer, som interim manageren er hos virksomheden. Dette er især en stor fordel, hvis du kun skal bruge en manager i et tidsbegrænset omfang, der kan være behjælpelig med at skabe ro, struktur og gode resultater. Der er interim management indenfor alle forskellige områder, såsom HR, løn, salg og meget, meget mere. Mulighederne er mange med interim management.

Målrettet rekruttering

Når man skal ansætte nye folk til virksomheden, så er det generelt en god idé at lave en målrettet rekruttering. Dette kan gøres på forskellige måder. Først og fremmest, så er det naturligvis vigtigt at skrive et godt jobopslag – hvor man får sorteret fra i kandidaterne hurtigt, og hvor man får de attraktive til at søge jobbet. Husk derfor at omtale virksomheden og jobbet i gode og tiltalende vendinger. Det er ikke kun jobansøgeren, som skal sælge sig selv – det er ligeså meget virksomheden selv.


Derudover så begynder flere og flere også at rekruttere gennem de sociale medier. Ufattelig mange af os bruger de sociale medier dagligt, og hvorfor ikke også søge job derigennem? Gennem de sociale medier, har virksomhederne også mulighed for at tilpasse deres jobannoncer, så de rammer specifikke målgrupper – fx ud fra demografi, geografi og meget, meget mere.


På denne måde kan man formentlig få sorteret nogle hurtigt fra i processen – og tilvalgt andre. Det handler om at gøre rekrutteringen nem for virksomhederne, så det ikke tager al for mange ressourcer. Men derudover er det naturligvis også vigtigt, at man tager sig tid til processen – og sørger for at få ansat den helt rigtige til jobbet. Sørg derfor for at gennemlæse ansøgningerne grundigt, så du ikke misser en god kandidat undervejs.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhod

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.