Annoncørbetalt indhold

Før deadline

Forfatterlinjen på Odense Fagskole arbejder med årets afslutningsprojekt!

Projektet består i, at eleverne skaber hver deres bog fra start til slut! Bogen er et professionelt, kunstnerisk produkt, og undervejs i processen har linjen forholdt sig til, hvordan man arbejder som forfatter.

Det er andet år, at forfatterlinjen laver bøger, og erfaringerne siger, at processen byder på gode udfordringer. I år er der ekstra pres på, fordi linjen har valgt at sende manuskripterne til et trykkeri og har derfor en deadline. Alle glæder sig til at se de færdige bøger.

”Det er rigtig spændende for os på skolen,” siger forstander Karen Maigaard ”at linjen nu er nået så langt! Sidste år var lærer Rasmus Dahlberg godt i gang med at udvikle linjen. Rasmus har i år fået rigtig mange andre gøremål, og Tim Watson har taget over. Tim fortsætter også næste år både på Fagskolen og i Børneskolen, og det er vi glade for.”

Odense Fagskole har også andre linjer: Animation, Beklædning, Industrielt Design og Kunst.

Eleverne kan tage enten 10. klasse og studere kunst- og kulturhistorie samtidigt med. Skolen er et sted, hvor kreativiteten blomstrer, og alle elever får gode færdigheder, så de kan komme videre i verden.

På skolen findes også en børnebilledskolen, Børneskolen på Glasværket, hvor unge fra 12 til 16 kan tage fat på forfatteriet!

”Det er lidt underligt, at Odense endnu ikke er kommet rigtigt i gang med de unge spirer,” siger Karen Maigaard. ”Det råder vi nu bod på fra september 2013.”

I en verden, hvor kommunikation er alfa og omega, er mulighederne mange. Forfattereleverne vil kunne dokumentere, hvad de kan, når bøgerne kommer på tryk.

Men først er der en deadline, der skal overholdes!!

Ring til Karen på tlf. 21 72 20 46, 66 12 21 45 og 66 13 38 45. Tjek os på www.ofag.dk og på facebook, YouTube, diverse blogs – you name it!

Camera

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.