Annoncørbetalt indhold

4 effektive marketingstrategier, der booster enhver virksomhed

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Som virksomhedsejer er der ingen tvivl om, at marketing er et punkt på dagsordenen. Det har nemlig en afgørende betydning for virksomhedens succes, og derfor gælder det også om at vælge rigtigt, når det kommer til de mange forskellige muligheder på markedet.

I denne artikel giver vi dig fire effektive marketingstrategier, der kan hjælpe med at booste salg og interesse i din virksomhed. Det kræver en portion tid og penge, men til gengæld vil du opleve et stort output i sidste ende, der er med til at bane vejen for en endnu større succes.

Annonce

Det klassiske nyhedsbrev holder stadig

Nyhedsbreve har altid været et eksklusivt tilbud til loyale kunder, der er interesserede i din forretning. Og har du endnu ikke fået stablet et nyhedsbrev på benene, er det vist på tide. For selvom mange sår tvivl om, hvorvidt brugerne læser nyhedsbrevene, er der ingen tvivl om, at det sætter skub i kundernes interesse og dermed også salget.

Et nyhedsbrev bør inkludere indhold, som skaber værdi for læseren. Det kan være nye produkter, nye investorer eller noget af jeres historie. Derudover bør der være nogle eksklusive tilbud til kunderne, der frister dem til at slå til, og på den måde generere salg på en effektiv og billig måde.

Influencer marketing hitter

Hvis du følger med på de sociale medier, er du med garanti løbet ind i influencers. Og navnet kommer netop af influencer marketing, der er en ny og effektiv markedsføringsstrategi. Her vil du typisk tilbyde en influencer gratis produkter og betaling for at promovere dine produkter. I aftalen skal der indgå, hvor meget influenceren skal dele, og hvad fokus skal være.

Ved at bruge en influencer kan du nå ud til en stor skare af mange tusinde følgere, der typisk falder inden for den samme målgruppe. Det kan både baseres på demografi, geografi eller særlige interesser.

Google-rangering gør en stor forskel

For mange er Google den værste fjende. Det store spørgsmål er nemlig, hvordan vi gør Google tilfreds, men heldigvis er der et svar på dette. Med content marketing er der mulighed for at booste sine sider på Google, så de rangerer højere og på den måde får langt mere trafik.

Ved at skrive kvalitetsindhold på siderne, der også rummer de søgeord, du gerne vil rangere på, er der gode muligheder for at booste sin placering på Google. Typisk vil kunder klikke på det første det bedste, og derfor er din rangering på Google ikke ligegyldig.

Annoncer på hjemmesider

Til sidst er det værd at nævne de mange reklamebannere, vi ser på et væld af sider på nettet. Her har du mulighed for at købe et spot, hvor du kan markedsføre dig over for en målgruppe, der er rettet mod din virksomhed.

Typisk tager disse annoncer udgangspunkt i data om den respektive bruger. På den måde kan der laves brugertilpassede annoncer, så du får tiltrukket de kunder, der tidligere har vist interesse for enten din virksomhed eller nogle af de produkter, du forhandler. Det er både effektivt og simpelt, og det kan være en god løsning i forbindelse med eksempelvis særligt gode tilbud.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.